Best bookmaker bet365 Bonus

Menu
A+ A A-

KAWASAKI J 300

ΑΠΟΤΕΛΕΙ την επίσημη είσοδο της Kawasaki στα «megascooters», με τρόπο και στυλ ανάλογο της βαρύτητας του ονόματος.

ΕΙΝΑΙ ένα «καθαρόαιμο» Kawasaki και το δείχνει στους τομείς που μετράνε περισσότερο: Ποιότητα – ταχύτητα – κράτημα – φρένα.

ΠΗΓΑΙΝΕΙ πολύ γρήγορα! Τόσο που τα 299 κυβικά του και τα 28 του άλογα στις 7.750, εύκολα φαίνονται γύρω στο 30% παραπάνω, στο άνοιγμα του γκαζιού.

ΕΧΕΙ τελική λίγο πριν τα 160 χ.α.ω., στον «κόφτη» των 8.000 σ.α.λ. «τελική» που έρχεται σε όλες τις περιπτώσεις, και που δίνει δυνατότητα ταξιδιού με συνεχή 120-140 χ.α.ω. (ενδείξεις οργάνων).

ΕΡΧΕΤΑΙ πλήρως εξοπλισμένο, και θα σημειώσουμε τα φοβερά φώτα και το εξαιρετικό ABS (καλύτερο από αρκετών μοτοσυκλεττών, ή πιο σωστά «εξυπνότερο»). Επίσης, μεγάλος («ρηχός») χώρος και φως led στη σέλλα, μεγάλο ρεζερβουάρ 13 λίτρων (με 2,3 λίτρα ρεζέρβα) και εξαίσιος πίνακας οργάνων με ευχάριστο γαλάζιο φωτισμό την νύχτα. Να μην αγνοηθεί και η ατσάλινη αντικλεπτική ασφάλεια του κεντρικού διακόπτη που ανοίγει με το πίσω μέρος του κλειδιού.

«ΚΡΑΤΑΕΙ» βάρη (ζυγίζει 191 κιλά) αλλά κυρίως «κρατάει δρόμο», συνδυάζοντας ασφάλεια και άνεση από 0 έως 158 (χιλιόμετρα). Οι τροχοί των 14’’ και 13’’ δεν «δείχνουν» στην Εθνική και η ευελιξία είναι καλή με μεταξόνιο 1555 mm, κάστερ 28° και ακτίνα στροφής μόνο 2,8 μ.

ΜΑΥΡΟ είναι ένα από τα «υποχρεωτικά» χρώματα της «πολυτελούς» αυτής κατηγορίας, αλλά επειδή μιλάμε για Kawasaki, η πράσινη έκδοση δεν λείπει (και δεν παίζεται!).

ΟΠΛΟ εμπορικό αλλά και οδικό, το J 300 δεν συγκρίνεται, όχι απλώς –ή μόνο– επειδή γράφει «Kawasaki», αλλά επειδή ΕΙΝΑΙ Kawasaki και η μελέτη/ποιότητα που εξασφαλίζει Το Όνομα βρίσκεται παντού, σε σημεία που φαίνονται αλλά και σε αυτά που ΔΕΝ φαίνονται.

ΑΡΠΑΖΕΙ σαν… Kawasaki στο άνοιγμα του γκαζιού από όλες τις περιοχές σ.α.λ. Στην πόλη δεν κουράζει, στην Εθνική «βέλος», σε σημείο που ο οδηγός απορεί γιατί να περιορίζεται η τελική στα 158. Βράχος! Και παρμπρίζ (που σε ορισμένες διευθύνσεις του ανέμου στέλνει δίνες).

ΑΠΡΟΣΜΕΝΑ οικονομικό στην κατανάλωση. Με 3,9 lt στα 100 χλμ., δύσκολο να βρει ανταγωνισμό, ενώ και η αυτονομία, σε κάθε περίπτωση, ξεπερνάει τα 250 χλμ.

ΕΠΙΤΥΧΙΑ χωρίς προηγούμενο για την είσοδο της Kawasaki στην κατηγορία. Μια αγορά σίγουρη, με όνομα που εγγυάται ποιότητα, ταχύτητα και ασφάλεια στη χρήση, αλλά και διατήρηση της αξίας (τιμής) σε υψηλά επίπεδα τα χρόνια που θα έρθουν.

 

 

ΠΛΑΙΣΙΟ Άκαμπτο, με μεταξόνιο μακρύ (1555 mm) για ευστάθεια και γεωμετρία φίνα (28° κάστερ με τρέϊλ 113 mm) για ευελιξία

ΤΡΟΧΟΙ Με χορταστικά λάστιχα 120/80 και 150/70, σε φαρδειές ζάντες 14’’ εμπρός και 13’’ πίσω, που χάρις στις καλές αναρτήσεις κάνουν το J300 ασφαλές και γρήγορο σε στροφές και ευθεία.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Μονοκύλινδρος, με 299 c.c., συμπίεση 10,8:1 και 28 ίππους στις 7.750, φαίνεται μεγαλύτερος και ισχυρότερος! Η ροπή, στα 2,9 kgf-m/6.250.

ΒΑΡΟΣ Αρκετό στα 191 κιλά αλλά όχι «πολύ». Το χαμηλό κέντρο βάρους φροντίζει να κάνει το J300 ευκολοδήγητο για όλο τον κόσμο.

ΣΕΛΛΑ Χαμηλή, ίσως και πολύ χαμηλή για τα υψηλά αναστήματα, αλλά άνετη και για τους δύο επιβαίνοντες. Ο συνεπιβάτης, «βασιλεύς» στον ψηλό θρόνο του, έχει«δικά του» μαρσπιέ (αλλά και αρκετό αέρα).

ΦΡΕΝΑ Φυσικά δισκόφρενα, με ABS που «νοιώθει» τα πάντα και δίνει ασφάλεια επιβράδυνσης μοναδική στην κατηγορία.

ΑΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΑΙΡΝΑ; Αύριο και πράσινο. Μικρή η διαφορά στο χρήμα για ένα 300 που πηγαίνει σαν 400, που είναι κατάλληλο για πόλη και για ταξίδι, που δίνει ασφάλεια α-πρό-σμε-νη (φρένα-φώτα-ευστάθεια) και που ΣΙΓΟΥΡΑ θα διατηρήσει ψηλά την αξία μεταπώλησης.

ΤΙΜΗ: 5.145 (Χωρίς ABS)

           5.495 (Με ABS)

ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΕΟΜΟΤΟ ΑΕ, Λεωφ. Κηφισού 29, Αιγάλεω 122 42, Τηλ: 210 3410684, Fax: 210 3410723, Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

*«Δοκίμιο» του KawasakiJ 300 θα υπάρχει στο επόμενο τεύχος (Νο 2-279) του MOTOSPORT, που θα κυκλοφορήσει τον Οκτώβριο.

 

01.JPG02.JPG03.JPG04.JPG05.JPG06.JPG07.JPG

The Best bookmaker bet365

EDITORIAL : ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ, Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΤΑ, ΤΟ MOTOSPORT

Οι εποχές είναι σαν τους ανθρώπους: Συνεχώς αλλάζουν κι όλο ίδιες μένουν. Πότε το καλοκαίρι θα είναι πιο ζεστό και ο χειμώνας πιο βαρύς, και πότε το αντίθετο. Όμοια και οι άνθρωποι. Που ανάλογα με τα προβλήματα και την πορεία της ζωής τους, πότε είναι πιο χαρούμενοι, πότε πιο λυπημένοι και –αρκετά συχνά– ολωσδιόλου απελπισμένοι. Και παρ’ ότι όλα αυτά είναι εύκολα συμπεράσματα και λαϊκή (αμπελο)φιλοσοφία, η αλήθεια που κρύβουν μέσα τους είναι αυταπόδεικτη και αναντίρρητη. Οπότε, ψάχνουμε σταθερές για να δούμε «το πώς» της συνέχειας, αναζητούμε στηρίγματα για να δικαιολογήσουμε «το γιατί» της προσπάθειας, και καταφεύγουμε σε αγάπες αιώνιες για να αντιληφθούμε ότι η πηγή της δύναμής μας δεν στερεύει ποτέ. Κι ας είναι πολύ ζεστό το καλοκαίρι και βαρύς ο χειμώνας, ή το αντίθετο.