Best bookmaker bet365 Bonus

Menu
A+ A A-

ΤΡΙΚΥΛΙΝΔΡΗ δύναμη, με 135 ίππους και υπέροχη αίσθηση επιτάχυνσης από όλες τις περιοχές στροφών.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ προστασία, κάλυψη, πανδαισία: Το traction control, επεμβαίνει όπου και όπως ακριβώς χρειάζεται. Η «ογκώδης» ροπή το κάνει πραγματικά απαραίτητο (και αν δεν το θέλεις, off!). Ακόμα, Cruise Control, ABS και tripcomputer. Όλα εκεί και στον βασικό εξοπλισμό.

ΣΤΑΘΕΡΗ σε όλες τις ταχύτητες μέχρι και πάνω από τα 200 χ.α.ω., με μεταξόνιο 1530 mm και άριστες αναρτήσεις.

«ΣΤΡΙΦΤΕΡΗ» με τρόπο απρόσμενο, «σβήνει» τα 259 κιλά της και γίνεται ευέλικτη χάρις στην –εσκεμμένα– περιορισμένη διάσταση 150/70 του πίσω ελαστικού, αλλά και στην «σπορτίβικη» κάστερ των 23³.9.

ΦΡΕΝΑΡΕΙ εντυπωσιακά, με το ABS να «νοιώθει» τον πίσω τροχό αρκετά συχνά, αλλά τους εμπρός δίσκους να δίνουν εξαιρετική επιβράδυνση σε όλες τις συνθήκες.

ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ με ιδανικό τρόπο και για… μη μετρήσιμες αποστάσεις (!) δύο άτομα και τις αποσκευές τους: Οι πιο «εύκολες» σκληρές βαλίτσες της αγοράς (με σύστημα «κίνησης» -swivel- για να βοηθούν στο κράτημα στις στροφές), θέσεις τεράστιες, σωστά μαρσπιέ, προστασία ΠΛΗΡΗΣ από τον αέρα, και σέλλα στα λογικά 837 mm αλλά με ρύθμιση και για ψηλότερους αναβάτες.

ΟΛΑ ΘΕΤΙΚΑ: Σέρβις αραιά, άξονας μετάδοσης (που δεν τον καταλαβαίνεις ούτε τον ακούς!), όργανα «με μια ματιά όλες οι πληροφορίες», εύκολο ξεκλείδωμα σέλλας, δυνατά (ρυθμιζόμενα) φώτα, καθρέφτες με καλό πεδίο ΧΩΡΙΣ να εξέχουν πολύ, και ακτινωτές ζάντες-ποίημα.

ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ: Η Explorer 1200 ABS ανήκει στην –δημοφιλέστατη– κατηγορία των «adventure tourers», την οποία προσεγγίζει με τον δικό της τρόπο, έχοντας έντονη προσωπικότητα, πλήρη εξοπλισμό και την ξεχωριστή δυνατότητα να μπορεί να οδηγηθεί γρήγορα (με μοτέρ, πλαίσιο και αναρτήσεις να συνεργάζονται ιδανικά).

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ που ικανοποιούν και εκπλήττουν: Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 227 χ.α.ω. (ένδειξη κοντέρ) και η κατανάλωση κυμαίνεται από 5,1-6,2 lt/100 χλμ. με μικτή και –γρήγορη– χρήση. Με ρεζερβουάρ 20 λίτρων, η αυτονομία «ξεφεύγει»!

ΕΠΙΛΟΓΗ ξεχωριστή, με class, design, «διαφορετικότητα» και όλα όσα ζητούν οι αγοραστές της κατηγορίας, ΣΥΝ την απόδοση (γκάζι και κράτημα) στην πράξη, την οποία ΠΡΕΠΕΙ να νοιώσει με ένα testride της αντιπροσωπείας αυτός που ψάχνει που θα δώσει τις 15 plus χιλιάδες του! Γιατί καλές οι κουβέντες, αλλά όλα στο δρόμο φαίνονται.

 

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ τρικύλινδρος, ήσυχος, με 1215 c.c., συμπίεση 11:1, «άφθαρτος», δυνατός, με 135 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και ροπή για… «σκάψιμο» στα 121 Nm (89 lb-ft) στις 6.400.

ΠΛΑΙΣΙΟ που εγγυάται ευστάθεια, με μεταξόνιο 1575 mm, κάστερ 105,5 mm και τρέϊλ 23³.9.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ άνετες, με το πηρούνι να ΜΗΝ βυθίζεται πολύ και το πίσω αμορτισσέρ να γίνεται κατάλληλο για τουρισμό ή για στρίψιμο με 200+, απλά σκληραίνοντας εύκολα το ελατήριο.

ΦΡΕΝΑ με ABS απαραίτητο, δύναμη πολλή και άριστη αίσθηση στη μανέτα.

ΒΑΡΟΣ στα 259 κιλά πλήρης υγρών, που είναι ΟΚ για την κατηγορία. Το ρεζερβουάρ στα 20 στα λίτρα μειώνει τις στάσεις ανεφοδιασμού και τεστάρει τις αντοχές σας στην σέλλα.

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ λογικές, παρά την οπτική εντύπωση, με μήκος 2248 mm, πλάτος 885 mm, ύψος 1410 mm και τη σέλλα σε δύο θέσεις (837 mm).

ΜΕΤΑΔΟΣΗ με άξονα και τελική σχέση 2.557:1. Το κιβώτιο των 6 σχέσεων είναι ακριβές, μαλακό ΚΑΙ ήσυχο, με τις τρεις πρώτες σχέσεις «κοντές», την τέταρτη «allround» (φτάνει τα… 218 χ.α.ω. στο κοντέρ!) και την 5η και 6η για χρήση «overdrive». Αυτά όμως στη θεωρία. Στην πράξη, η ροπή του μοτέρ κάνει χρήσιμη την ένδειξη σχέσης στο κοντέρ, αφού τραβάει (από) παντού και πάντα!

ΤΙΜΗ στα 15.396 Ευρώ με όλο το πακέτο των ηλεκτρονικών και το ABS, με πλάγιο και όρθιο σταντ, και με σχάρα (χωρίς βαλίτσες). Και για «ένα κλικ πιο άγριες καταστάσεις», η Adventure1200 XC ABS στα 15.990 Ευρώ.

ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ELIOFIL S.A., Oδυσσέα Ανδρούτσου 27, Λυκόβρυση, Τηλ.: 210 2845320, www.triumphmotorcycles.gr

*ΠΛΗΡΕΣ «ΔΟΚΙΜΙΟ» ΤΗΣ TRIUMPH EXPLORER 1200 ABS ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΤΕΥΧΟΣ (Νο 2) ΤΟΥ MOTOSPORT

 

DSC_1661.jpgDSC_1714.jpgDSC_1716.jpgDSC_1781.jpgDSC_1804.jpgDSC_1808.jpgDSC_1811.jpgDSC_1815.jpgIMG_1127.jpg

The Best bookmaker bet365

EDITORIAL : ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ, Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΤΑ, ΤΟ MOTOSPORT

Οι εποχές είναι σαν τους ανθρώπους: Συνεχώς αλλάζουν κι όλο ίδιες μένουν. Πότε το καλοκαίρι θα είναι πιο ζεστό και ο χειμώνας πιο βαρύς, και πότε το αντίθετο. Όμοια και οι άνθρωποι. Που ανάλογα με τα προβλήματα και την πορεία της ζωής τους, πότε είναι πιο χαρούμενοι, πότε πιο λυπημένοι και –αρκετά συχνά– ολωσδιόλου απελπισμένοι. Και παρ’ ότι όλα αυτά είναι εύκολα συμπεράσματα και λαϊκή (αμπελο)φιλοσοφία, η αλήθεια που κρύβουν μέσα τους είναι αυταπόδεικτη και αναντίρρητη. Οπότε, ψάχνουμε σταθερές για να δούμε «το πώς» της συνέχειας, αναζητούμε στηρίγματα για να δικαιολογήσουμε «το γιατί» της προσπάθειας, και καταφεύγουμε σε αγάπες αιώνιες για να αντιληφθούμε ότι η πηγή της δύναμής μας δεν στερεύει ποτέ. Κι ας είναι πολύ ζεστό το καλοκαίρι και βαρύς ο χειμώνας, ή το αντίθετο.